رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان:تجاری سازی ۴۷۰ دانش فنی در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 407
نویسنده : حامد عابدی

خبرگزاری ایمنا: رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: ارزشگذاری فناوری و ارایه خدمات مالکیت فکری و مدیریت مذاکره تا حصول نتیجه با سرمایه گذاران، از جمله فعالیت های شهرک در قالب برنامه فناوری صنعت ساز است.

به گزارش ایمنا، مهدی کشمیری در جلسه ای که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد، افزود: از مجموع ۴۷۰ دانش فنی تجاری سازی شده تاکنون،۴۲ فناوری با تکمیل سیکل بلوغ خود در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در قالب برنامه فناوری صنعت ساز با جذب سرمایه از طرف سرمایه گذاران علاقمند تبدیل به صنعت شده و بر اساس آن ها کارخانه هایی در شهرک های صنعتی ایجاد شده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ شرکت و موسسه دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر هستند، افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون تعداد ۱۱۰ شرکت و موسسه دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پذیرش شده اند و عمده زمینه فعالیت این موسسات دانش بنیان طراحی و مهندسی، اپتیک و لیزر، نساجی و علوم الیاف، کشاورزی و محیط زیست، خدمات مهندسی، مواد و متالوژی، بیوتکنولوژی، برق و الکترونیک، شیمی و صنایع شیمیایی، ساخت و تولید، فناوری اطلاعات و ارتباطات، عمران و ژئوتکنیک، اتوماسیون و انرژی است.
رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اشاره به اینکه تاکنون ۵۰ شرکت دانش بنیان در اراضی پارک علم و فناوری شیخ بهایی سرمایه گذاری کرده اند، گفت: این ۵۰ شرکت دانش بنیان در ۶۰ قطعه زمین به مساحت ۶۰هزار متر مربع سرمایه گذاری نموده اند.
وی با بیان اینکه دهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اردیبهشت سال ۱۳۹۳ برگزار می شود، گفت: این جشنواره از دو بخش مسابقه ای و غیر مسابقه ای تشکیل شده است و در بخش مسابقه‌ای طراحان كسب و كار، فن آفرینان، سرمایه گذاران كار آفرین به رقابت می‌پردازند. 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: